flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Проведено опитування громадян

30 січня 2019, 16:53

   

        На виконання рішення Ради суддів України № 53 від 17 вересня 2018 року “Про застосування системи оцінювання роботи суду (СОРС) з метою отримання інформації про поточну ситуацію роботи судів та визначення потреб органів системи правосуддя”, у січні 2019 року Попільнянським районним судом Житомирської області проведено опитування громадян – відвідувачів щодо якості функціонування суду.

       В опитуванні прийняли участь 13 ремпондентів, із яких:

       - 15% респондентів - у віці 18-25 років;

       - 23% респондентів - у віці 26-39 років;

       - 46% респондентів - у віці 40-59 років;

       - 15% респондентів -  60 років і старше.

     

       Повну вищу освіту мають 46% опитаних, а  вищу юридичну освіту мають 38% респондентів.

69% опитаних мешкають в населеному пункті за місцем розташування суду, а  30% - в іншому населеному пункті.

На запитання «Який ступінь обізнаності з роботою судів та  суддів у цілому»  53% респондентів вказали, що цілком обізнані, 30% зазначили, що загалом обізнані, та 8% - майже не обізнані.

На запитання «Оцініть, будь ласка, за 5-бальною шкалою, якість роботи цього суду» оцінку 5   поставили 76% опитаних, на 4 бали оцінили роботу суду  – 15% респондентів, 1 бал за якість роботи дали 7%

.

Доступність суду.

На запитання:

  • «Чи легко вам було знайти будівлю суду»  - 69% респондентів зазначили так; швидше так – вказали 7% респондентів.

-  «Чи зручно Вам діставатись до будівлі суду громадським транспортом» 69% відповіли цілком так, по 15% респондентів відповіли « більш-менш» та «швидше ні»

     69% - вказали  про зручність у паркуванні автомобіля та достатності місць для паркування.

     100% оеспондентів вказали на те, що перешкод у доступі до приміщень суду не було.

- «Як Ви вважаєте, чи люди з обмеженими властивостями можуть безперешкодно потрапляти до суду і користуватися послугами суду» 38% респондентів вказали так, 15% скоріше так, 15% - оцінили рівень доступу мало мобільних груп населення  на «більш-менш»;

- «Якщо Вам доводилося телефонувати до суду, чи завжди вдавалося додзвонитися та отримати потрібну інформацію?» 62% респондентів вважають, що отримали потрібну інформацію  та оцінили дане питання  на 5 балів, по 7% респондентів оцінили дане питання відповідно на «швидше ні», «більш-менш» та «швидше так».

 - Чи могли б Ви собі дозволити  витрати на послуги адвоката у разі необхідності? На це запитання 69% опитуваних відповіли – цілком так, 15% - цілком ні, по 7% респондентів відповіло «швидше ні» та «більш-менш»

Зручність та комфортність перебування в суді.

84% - респондентів вважають, що Попільнянський  районний суд є комфортним для відвідувачів, 15% зазначили, що їм не комфортно перебувати в суді.

 

Повнота та ясність інформації.

«Чи зручно у суді розташовані інформаційні стенди (дошки об’яв)»  84%  зазначили так, 15% -відповіли «цілком ні».

«Чи повною мірою задовольняє наявна в суді інформація щодо:

- Розташування кабінетів, залів судових засідань, інших приміщень (по 5 бальній шкалі) 62% респондентів оцінили на «цілком так», 23%- на «швидше так», по 7% респондентів відповіли відповідно «цілком ні» та  «швидше ні».

- Правил допуску в суд та перебування в ньому – 69% опитаних оцінили «цілком так», 15% - «швидше так», по 7% респондентів відповіли відповідно «цілком ні» та  «швидше ні».

- Справ, що призначені до розгляду – 84% відповіли «цілком так», 7% «цілком ні».

- Зразків документів – 84% відповіли «цілком так», 7% «цілком ні».

- Порядку сплати судового збору – 77% відповіли «цілком так», 7% відповіли «більш-менш», 15% «цілком ні».

«Чи користувались Ви сторінкою суду у мережі інтернет?» 62% респондентів користувались, 38% - ні.

 

Сприйняття роботи працівників апарату суду.

 (за 5 бальною шкалою) 

«Чи старанно працювали працівники суду та не припускалися помилок, які призводили б до перероблення документів та порушення строків» - 77% респондентів оцінили на 5 балів, 7% на 4, 15% на 1.

«Чи виявили працівники апарату суду при спілкуванні з Вами:

- Доброзичливість, повагу, бажання допомогти 77% респондентів оцінили на 5, 23% на 2.

- Однакове ставлення до всіх, незалежно від соціального статусу 69% респондентів оцінили на 5, 7% на 4, 23% на 2.

- Професіоналізм, знання своєї справи 77% на 5, 20% на 3.

 

Дотримання строків судового розгляду.

«Чи вчасно розпочалось останнє судове засідання» (за 5 бальною шкалою) 54% вказали, що вчасно оцінивши на 5, ще 15% на 4, 23% на 1.

«Чи були враховані Ваші побажання при призначенні дня та часу засідання» 77% респондентів оцінили на 5 балів, 23% на на 1 бал.

«Чи вчасно Ви отримували повістку про розгляд справи» 77% респондентів оцінили на 5 балів, 23% на на 1 бал.

 

Сприйняття роботи судді

(за 5 бальною шкалою)

- неупередженність та незалежність судді – 77% респондентів поставили 5 балів, 7% поставили 2 бали, 15% поставили 1 бал.

- коректність доброзичливість, ввічливість – 77% поставили 5 балів, 7% поставили 4 бали, 15% поставили 1 бал.

- дотримання процедури розгляду – 77% респондентів поставили 5 балів, 7% 2 бали та 15% 1 бал.

 

Судове рішення

(відповіді - так, ні)

- Чи рішення по Вашій справі було на Вашу користь? Так відповіли 85% респондентів, 7% відповіли «ні»

- Чи отримали Ви повний текст судового рішення? 92% респонденті відповіли – так

-  Чи було судове рішення викладено легкою, доступною для розуміння мовою?  (за 5 бальною шкалою)

      46% опитуваних поставили 5 балів, 7% - 4 бали, 7% - 3 бали, 7% - 2 бали, 30% - 1 бал.