Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
На виконання Рішення Ради суддів України № 5 від 5 лютого 2015 року в Попільнянському районному суді Житомирської області в рамках Проекту «Система оцінки якості роботи суду: стандарти, критерії, показники та методи» проведено анкетування, яке включало в себе: внутрішнє опитування судді (додаток 2 Рішення); внутрішнє опитування працівника апарату суду (додаток 3 Рішення); опитування відвідувачів щодо якості функціонування суду (додаток 6 Рішення).
В анкетуванні взяли участь 3 судді та 9 працівників апарату суду, а також 11 відвідувачів суду.
За результатами анкетування «Анкета внутрішнього опитування судді»
(Додаток 2 Рішення РСУ №5)
На запитання № 1 «Якою мірою Ви задоволені умовами праці у вашому суді?»:
Всі підпункти даного пункту були оцінені на «5»;
На запитання № 2 «Чи не виникало у Вас відчуття, що навіть за існуючих умов фінансування та матеріально-технічного забезпечення суду умови могли б бути кращими?», 1 респондент оцінив на «1» (Я в цьому впевнений), 2 респонденти оцінили на «4» (Не виникало)
На запитання № 3 «Наскільки Ви погоджуєтеся з наступними твердженнями, Голова суду ....», 100 % респондентів оцінили на «5».
На запитання № 4 «Наскільки Ви погоджуєтеся з наступними твердженнями, Керівник апарату вашого суду ....», 100% респондентів оцинили на «5».
На запитання № 5 «Наскільки Ви погоджуєтеся з наступними твердженнями, Збори суддів вашого суду ....», 67% респондентів оцінили на «5», однак 33% респондентів відповіли на підпункт 8 на «3»
На запитання № 6 «Як співвідносяться позиції голови суду та керівника апарату суду при плануванні роботи чи оцінюванні поточної діяльності суду?», 100% респондентів оцінили на «5».
На запитання № 7 «Спробуйте пригадати минулий тиждень-яку саме роботу чи окремі доручення виконували?», 100% респондентів оцінили на «1»
На запитання № 8 «Чи доводилось Вам протягом останніх 12 місяців працювати після закінчення робочого дня або брати роботу додому?», 33 % респондентів оцінили на «4», 67 % респондентів оцінили на «3».
На запитання № 9 «Яка з наведених нижче оцінок може охарактеризувати Ваше навантаження», 33 % респондентів оцінили на «4», 67 % респондентів оцінили на «3».
На запитання № 10 «Чи є корисними семінари, тренінги та інші форми навчання, що проходять у суді?"», 100 % респондентів оцінили на «1».
На запитання № 11 «Якою мірою наведене нижче є характерним для Вашого суду?» 100 % респондентів надали оцінку «5».
На запитання № 12 «Якою мірою наведені нижче ознаки є характерними для відносин у колективі суду?» 33% респондентів оцінили на «1», крім підпункту 5, який вони оцінили на «5». Всі решта респондентів оцінили на «1».
На запитання № 13 «Які зміни відбулися у суді за останні 12 місяців?», 33% респондентів оцінили на «1». Всі решта респондентів оцінили на «2».
На додаткове запитання № 13 «Які зміни відбулися у суді за час перебування на посаді нинішнього голови суду?», 33% респондентів відповіли, що умови праці, стан приміщення, відносини у колективі, організація роботи та управління судом покращилися - «3», 67 % відповіли, що умови праці і стан приміщення покращились та відносини в колективі і організація роботи не змінилися, надавши оцінку «2».
За результатами анкетування «Анкета опитування відвідувачів щодо якості функціонування суду» (Додаток 6 Рішення РСУ №5)
В опитуванні приймали участь респонденти віком:
- від 18 до 25 років – 1 особа;
- від 26 до 39 років – 4 особи;
- від 40 до 59 років – 4 особи
- 60 років і старше – 2 особи
З загальної кількості осіб, які прийняли участь в опитуванні –
4 особи мають середню освіту, 4 особи мають базову вищу освіту, 3 особи повну вищу освіту.
56 % опитуваних мешкають в населеному пункті за місцем розташування суду, 44 % - в іншому населеному пункті.
На запитання № 6 « У суді Ви представляєте особисто себе (є позивачем, відповідачем, свідком, потерпілим).» відповіли 100% респондентів
На запитання № 7 «Ви вважаєте себе...», 55 % респондентів відмітили «3», 45 % респондентів зазначили «3».
На запитання № 8 «Як часто Ви були учасником судового процесу», 70% респондентів відмітили «1», 30% - «2»
На запитання № 9 «В якому з видів судового процесу в цьому суді Ви берете участь?», 90 % респондентів відмітили «1», 5% – «5» та 5% - «5»
На запитання № 10 «На якій стадії розгляду перебуває Ваша справа?», 40 % респондентів відмітили «1», 30 % респондентів зазначили «2» та 30 % відмітили «3».
На запитання № 11 «Який ступень Вашої обізнаності з роботою судів та суддів в цілому?», 88 % респондентів відмітили «4», 6% респондентів зазначили «2», 6 % респондентів відмітили «1».
На запитання № 12 «Оцініть, будь ласка, якість роботи суду», 91 % респондентів відмітили «4», 9% відмітили «5»
Другий блок запитань.
Доступність суду.
На запитання: «чи легко Вам було знайти будівлю суду» - 100 % зазначили «5», «чи зручно Вам діставатися до будівлі суду громадським транспортом» -91% зазначили «5»; 9 % зазначили «4», « чи зручно паркувати автомобіль» - 11 % зазначили «3», 33 % зазначили «5»; «чи зазнавали певних перешкод у доступі до приміщень суду через обмеження охорони» - 100 % респондентів відмітили «Ні»; «чи люди з обмеженими можливостями можуть безперешкодно потрапити до приміщення і користуватися послугами» - 100 % зазначили «1» та «2»; «чи завжди вдавалось додзвонитися та отримати потрібну інформацію» - 100 % зазначили «5»; «чи давав графік роботи канцелярії суду можливість вчасно та безперешкодно вирішувати Ваші справи в суді» - 100 % зазначили «5»; «чи могли б Ви собі дозволити витрати на послуги адвоката та юриста» - по 33 % зазначили «1», «2», «3».
В розділі «Зручність та комфортність перебування у суді»
На запитання: Чи характерно для приміщень суду: «достатність зручних місць для очікування, оформлення документів, підготовки до засідання», «чистота та прибраність приміщень», «достатність освітлення», «чи зручно у суді розташовані інформаційні стенди» - 78% зазначили «4» та «5», на запитання «вільний доступ до побутових приміщень» 100 % респондентів дали оцінку «2» та «1».
На запитання: Чи повною мірою задовольняє Вас наявна в суді інформація щодо: «розташування кабінетів, залів судових засідань, інших приміщень»; «правил допуску в суд та перебування в ньому»; «справ, що призначені до розгляду», «зразків документів» та «порядку сплати судових зборів та мита, реквізити та розміри платежів» - 100 % респондентів зазначили «5»; «чи користувалися сторінкою суду в мережі інтернет?» - 100 % відповіли «Ні».
На запитання: «Сприяння роботи працівників апарату суду» та «Чи виявили працівники апарату суду при спілкуванні з Вами доброзичливість, однакове ставлення, професіоналізм»: 100 % оцінили на «5».
На запитання в розділі «Дотримання строків судового розгляду»: «чи вчасно (відповідно до графіка) розпочалося останнє засідання по вашій справі?»; «чи було враховано Ваші побажання при призначенні дня та часу засідання?»; «чи вчасно Ви отримували повістки та повідомлення про розгляд справи?»; «чи вважаєте Ви обґрунтованими затримки / перенесення слухань у розгляді Вашої справи?» - 100 % оцінили на «5».
На запитання в розділі «Сприйняття роботи судді»: «неупередженість та незалежність»; «коректність, доброзичливість, ввічливість»; «належна підготовка до справи, знання справи»; «надання можливостей сторонам обґрунтувати свою позицію»; «дотримання процедури розгляду» - 100 % оцінили на «5».
На запитання в розділі «Судове рішення (якщо розгляд справи завершено)»: «чи рішення по Вашій справі було на Вашу користь» - 58 % оцінили на «Так», 9 % оцінили на «Ні», 33 % зазначили, що розгляд триває; «чи отримали Ви рішення по справі» та «чи вчасно Ви отримали рішення» - 100 % оцінили на «1»; «чи було рішення викладено легкою, доступною для розуміння мовою?»; «чи було рішення добре обґрунтованим» - 100 % оцінили на «5».
В розділі Вкажіть загальну кількість: «судових засідань, що відбулися по Вашій справі» - відповіді зазначали від 1 до 5 засідань; судових засідань, що не відбулися через неналежну організацію роботи суду – не було; візитів до суду, що не були пов 'язані з участю в судових засіданнях - від 1 до 3 візитів.